Nedim Zeper Seneler dinle Klip izle,Nedim Zeper dinle ~ Klipler Diyarı -Müzik Dinle Video indir-Kliplerdiyarı
Klipler Diyarı -Müzik Dinle Video indir-Kliplerdiyarı: Nedim Zeper Seneler dinle Klip izle,Nedim Zeper dinle

Nedim Zeper Seneler dinle Klip izle,Nedim Zeper dinle

Nedim Zeper Seneler Şarkı Sözleri

Son Sözümde Akşam olmadın
Rengini saçlarımdan almadımı
Seneler geçiyor yüzünü görmüyorum
Ayrılırken gözlerimden anladınmı


Seneler Durmuyor Yere göğe sığmıyor
Geri dönüş olmuyor biliyorsun
ayrılık utanmıyor son sözü söylüyor
Sen bunu bilmiyorsun

Son Sözümde Akşam olmadın
Rengini saçlarımdan almadımı
Seneler geçiyor yüzünü görmüyorum
Ayrılırken gözlerimden anladınmı

Seneler Durmuyor Yere göğe sığmıyor
Geri dönüş olmuyor biliyorsun
ayrılık utanmıyor son sözü söylüyor
Sen bunu bilmiyorsun

Nedim Zeper Seneler Şarkısı

Seslendiren:Nedim Zeper

0 yorum: